Promovarea orașelor din România prin intermediul mărcilor locale

Majoritatea orașelor din România nu beneficiază de promovare turistică suficientă, asemenea marilor orașe europene (Amsterdam, Barcelona, Londra ș.a.), în ceea ce privește industria unor mărci locale de suvenire. De o astfel de promovare se bucură orașul Cluj-Napoca, prin intermediul mărcii I Love Cluj, brand care face cunoscut orașul prin căni, tricouri, pixuri sau alte accesorii inscripționate. De asemenea, pe piața locală nu sunt furnizori pentru toate produsele care ar trebui comercializate sub o anumită marcă, astfel încât producerea acestor obiecte (fie manual, fie industrial) să susțină producția locală, să aducă un venit în plus la bugetul local și să genereze noi oportunități de angajare.

Ce recomandări poate face Comisia autorităților române pentru a se implica activ în susținerea producătorilor de mici suvenire pentru promovarea orașelor României?

Ce instrumente financiare are la dispoziție Comisia pentru a susține autoritățile române în ceea ce privește dezvoltarea unui plan național care să includă întregul proces de producție a suvenirelor?