Rețelele sociale se transformă în piețe virtuale

Contextul actual al pandemiei a determinat tot mai mulți producători de fructe și legume să găsească diverse soluții, tot mai inovatoare, pentru a-și crea piață de desfacere.

Grupurile de pe rețelele sociale create de diverși antreprenori și producători în ultima perioadă sunt la mare căutare în întreaga Europă. Produsele sunt de toate tipurile, de la fructe, legume, ouă, carne de țară, la miere și produse piscicole. Producătorii postează produsul de vânzare, cantitatea disponibilă și prețul, însoțite de poze, în cele mai multe cazuri producătorul fiind cel care livrează până la ușă. De asemenea, diverse tipuri de conserve ori produse de panificație și patiserie pot fi achiziționate doar cu câteva click-uri.

1. Cum îi poate sprijini Comisia pe producătorii europeni care au găsit soluții pentru afacerile lor și în această perioadă?

2. Prevede Comisia schimbări majore în ceea ce privește rețelele sociale, astfel încât piața virtuala să devină o rutină pentru europeni?